LOVE EACH OTHERS YA!!

Friday, November 12, 2010

new memory

hari rabu xsilap aku...kes ni....

habes wktu skola,aku,fayyuz n aina kuar ronda2 kb...
xtahan blk lewat kononnye nk study +math la...tgok2,enjoy mmnjg...huhu ..but,act,kitorg pgi survey hrga ayam kt radix tuk jamuan akhir thun...
so,nak x nak,naik pkson gak rr..disipln skola??don care kott....
kitorg masuk ikut pintu depan...ala,takut pee kn...first,pgi kt 8ty design boutique-fayyuz tgok hrga baju y die nak beli uhh...tgok je coz x spare money ag...
then,naik terus kt atas tanye rr cashier uh sal pe2 y kitorg nk tau sgt tu****
"akak,kalo nk tmpah ayam tuk jamuan bley ke?""kalo nk 40 ketul,bape?"n bla bla bla....
alang-alang masuk radix,biar merasa menu radix..kua33....ape lg...aku n aina bl satu set ni kitorg kongsi je..
fayuuz lak bl nasi ayam~then,kitorg turun cpt2 takut kantoi nge si hijau oo cegu2 bd...
mase nk kuar tu..mata liar giler kott...tgok kiri kanan kiri kanan...pastikan line clear..
mase kitorg syok2 berborak-
aku n aina bukak pintu nk kuar,,fayyuz kt blakang kitorg...
fayyuz tgah cakap2 rr mase tu,kitorg asyik mndgr..
out of the blue,,jeng3!!!!!"auh!!!""hahaha""hahahahahahahahhaha"
guesss wut???fayyuz stop brcakap scara tibe2,aku n aina hairan +pelik+surprised+mcm2 lg la..lantas mndongak ke blakang...OMG!!!!..fayyuz terjatuh..mak aku!!...malu gler rr kott kt depan uhh..nasib baek xramai org...so,kitorg ketawa xhabess....
kesian pon ade...."sakit p******* aku"...kesian fayyuzz....
then,kitorg brgegas ke skola..makan2 n study +math...berbaloi gak rr study same2,lg mudah faham n fun..kul 5 lebey br habess
hope result kitorg A+,,amin................
#saje2 share citer#..jgn marah fayyuz erk??

No comments:

Post a Comment