LOVE EACH OTHERS YA!!

Wednesday, November 3, 2010

nak di jadikan citer....

yeah!!!merdekaaaaaaaaaa!!!!!
...dah habes SMu..hepy nak mampos,,mau x heppy...
cant describe how I feel..like this world is mine..tension dah run away..bye2 je la..
Hari last exam tu,,aku cabut awal dr skola,dlm kul 11 lebey kut...nsib baek x kantoi...
Aina call ptg uh,,cakap ade tklimat td oleh yang berHORMAT,ustz ZAna.....ckp r y PnP brjaln n berlari cam biase so wajib dtg skola,,exam akhir tahun akan berlgsg 7 nov nie n x dilupekn tanpa ragu lagi tambhn mula 28 nov...mak ai...xbg kitorang rEst lgsung..y berhormat(2x)....hahahaha...wut to do??
so,as a good  student,,,aku pgi rr skola...hari plg happening,,16 orang je y datang..sunyi sepi kelas,,kalo ade yang kentut pun dapt kesan tuan punye kentut uhh..haha..begitulah dapat aku gambrkan...wakkkka==
then,,cikgu???sorg pun x nampak batang hidung menuju ke klazzz.....ape nk buat...club yang sudah lama tertubuh beroperasi kembali..hehe..KELUB BUAL!!!
segala benda kitorg bahaskan..n cam biase la..pembuat huraian terBAEK,,Aina....patah perkataan yang diucapkan???xterrecord banyaknye..
then...............................
tADAAAAAAAA...kul 9.30 dah..hendap kepala kt pintu.........
intai situasi kanteen.....n............"korang,,line clear uhh....student form 1 dah rehat"......ape lagi.."jom buat kerja jahat!!"......lantas aku n the gang  serbu rr kanteen uhh...fULLamak...makan kuew-tie-au tom yam tu..best banget sejuk2 ni......
REZEKI2....
pas tu..bdak2 form1 masuk klass,,exam kutt....tggl kitorg bersama kakak,abang,makcik,pakcik n adik kanteen je kat situ.....
kitorg buat muke x bersalah je..enJOy da food n habeskan duit mak bapak je...
TENGAH sesedap makan uhh...."eh,,tgktn wape ni??"...sssh....XDe sape jawab..cida dah MNyorok kt meja kanteen.....
aku n miera still hirup tom yam..fezzy dah keras cam salji...sekali lg   "xse jawab ko ore tanyo ni.. tgkatn BRAPO????"......dgn muke x brsalah n suare y merdu serta romantik..aina bERkaTA.."tgktn 4"...

"tgktn 4???time gapo ni??g masuk klas nuh..gi22.".......lantas aku bangun tanpa memandg ke arahnye....LARIIIiiiiii............takut jugak dbuatnyer..melepas kuew-tie-au aku....USTZ zANA punye pasal...

nasib baek x masuk BD...tanpa menghiraukn master zana,,.dalam diam fezzy menghala ke meja jualn,ambek plastik dan.............bungkus air yang aku tggl uhh..masih sempat??...well,,aku minum rr...
setibenye ke kelas..xhabes2 ketawa....ketawakan  pengalaman memalukan ni..ish3....
sek baek xsape tgok...
persidangan kitorg pun memutuskn utk ponteng skola keesokan harinye...eNJOOOOOOOOOOOOOOy sakan.....

itulah al-kesahnye yang nak djadikan citer.....

No comments:

Post a Comment