LOVE EACH OTHERS YA!!

Sunday, November 14, 2010

TORTURA

khamis...

balik lewat lg...cam biase,habess skola..nk kuar kb la...hari ni,perancangan nk survey hadiah jamuan akhir tahun la....bdak2 yang join pon cam biase aku aina n kali ni mady join coz die nk shopping barang sket...
mase kitorg nk kuar,tggu doa act...lepak,chill rr ngan engku,syamiera,ika n ade lg la geng2 kitorg...
kebetulan,engku ajak pegi tortura dekat muzium uhh,,,SO,join je la sambil2 tggu kb reda drpd taufan hijau dan bayu BD br aman nk masuk shopping mall...igtkn dekat je muzium tu,agak jauh la plak....jalan2 je tggu sampai....
SETIBA KT MUZIUM-kitorg nk kena beli tiket....nasib baek lps cakap baek2 ngan penjaga tiket uhh..dapat hrga RM3(hrga budak)...jimat duit aku!!!..hahahaha...so,kitorg masuk rr tengok keadaan/situasi/gambaran dalamn uhh..."mak ai..aku igtkn tayangan ke pe???aish...pameran je kott..macm aku minat bace2 mklumat sejarah ni..adoyai..trpaksa la celik minda jap dgn benda2 y amat berfaedah tue"..xde seram pown...sesudah tgok punye tengok..kitorg pown beransur keluar dgn hati y senang lagi lenang..huhu...
jangan lupa krts cabutan brtuah tu..kalo bertuah dapat motor la sebuah..bujet ronda kelantan uhh..so.letak rr krts uhh dlm kotak die....then,mase nk balik uhh,,pekrja yg memakai kostum hantu pggl kitorg..igtkn pe...bergambar rupenye..
siap bawak kuar pedang lg tue...TERBAEK wokkk!!!





                  sporting sgt uncle ni..macam2 posing kitorg buat....die layan sama rrr.....happening!!!
pedang samurai uhh...1 dlm sejuta br jumpa tuh..cayyaaaaaaaaaaaaaaala

"jom ambik gambr dekat pentas nie..ambik gambr moto aku skali"...malangnye xnampak gambr motor...
tengok tiket y aku pegang je la....ok pergh!!!hahaha...(xde keje)
haaaa...yang ni br jadi..motor berhias reben uhh..hahahha...still posing yg sama..tiket jgn tggl uhh..hahhahahha..engku:"ida,nunjuk tiket rr"..hahhaha.."ade aku kessah"...kua33..:)

 dah nak balik dah..bye2...."korang,jom gerak"...."jom"
kitorg sggh sbntr di pantai blakang skola uhh..survey barang..then,brgegas ke skola tuk pulang bersama parents masing2..huhu..habess citer..fun with friends....TAMAT

*sayangnye camerawomen kitorg xsmpt nk brgambar..sorry,engku...:)

No comments:

Post a Comment